för nya läsare!

jag heter Anna och är född 1995. Jag börjar gymnasiet nu i höst och ska gå ekonomi. Jag har en hund som heter stella och är en jakt spaniel.
Jag har även en fjording som heter odd fellow men kallas Flingan :) hon är född 2001 imp:Holland/Danmark. Flingan är alltid glad och hon älskar allt och alla. Hon äter allt och flemmar alltid efter :)
Flink tycker om att simma i sjön men också att ligga i sin box och sova typ hela dagen xD hon är 100 % snäll och älskar att hoppa och ridas ute i skogen. Jag har hoppat 1m med henne och hon är löshoppad 1,15 :) Jag har haft flingan i två år och vi har gått igenom väldigt mycket. Jag rider nu mycket markarbete med henne för att lösgöra mycket. Kandar har varit till stor hjälp då hon kan sammla sig väldigt bra med det och då kunna jobba mer på galoppen som är lite svårare :)
Jag skriver om mig och min fjordings träning och vardag.
så välkomna hit till min blogg!


flingan under ett dressyrpass :)



Första gången jag rider Odd fellow,detta var nere i sösdala (skåne)


flingan ser ut som "Bolibompa-draken"


Bästa vän :)


första sommaren tillsammans


Flink


finaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0