kanske en till Fjording!?

Vi har svarat på an annons om en fjording som lämmnas ut på foder :) Troligtvis så ska vi åka och titta på den i morgon eftermiddag/kväll :) dock så står den i vollsjö  (skåne) som ligger ca: 2 h och 23min med bil :/ men vi ska nog åka och titta på den iallafall hoppas jag :) så då kanske jag får pröva den lite och jag hoppas att den kommer att vara bra!
 Det är tänkt att vi ska ha den på foder isåfall och så ska mamma ha den till sin verksamhet en del. Skulle vara jätte roligt att få en till fjording till stallet :)
jag uppdaterar mer om detta när jag vet om vi ska åka och om vi ska ha en eller inte :)
här är två bilder på den :)
Den är e. Mysingen u.e: siljar om jag inte minns helt fel xD
född:2003




Kommentarer
Postat av: Maja

Nämen sedär, en syskon till Flisa!

2011-08-31 @ 18:23:04
URL: http://fjordingstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0