Cassie!

Hejhej!
Igår så var vi och tittade på fjordingen som jag pratade om :) det tog typ tre timmar dit :/ menmen vi tyckte att det var en ganska bra häst,men svårt att säga efter en ridtur. Så vi bestämde oss för att ta med Cassandra hem. Vi kallar henne för Cassie :) Jag tycker hon är jätte söt men hon måste gå ner lite i vikt,hon är lite för tjock xD Jag red henne lite i padocken idag och det gick bra,hon var lite ömfotad men annars så var hon lugn och snäll :) Jag tycker det är jätte roligt att ha två gulingar i stallet :D även om vi bara har cassie på foder :) flingan tyckte att hon var jätte rolig xD hon trodde nog att hon såg sig själv ;)
Cassie är född:2003 och är utställd med 37 eller 38 poäng :) E:Mysingen 192 U:Carissma UE:Siljar 157 :)
Jag tog lite bilder på henne idag så här är några :)


Cassie


Flingan hälsar på Cassandra :)
















flingans man


Cassie´s man


Detta lilla föl var på samma gård där vi tittade på Cassie,den var så söt :) tror aldrig att jag har sett ett så gulligt föl innan! den var e.Brynje



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad fin hon va!! :)

2011-09-02 @ 18:10:02
Postat av: Anette Holmgren

Hej! Kul att du gillade Atlas! Den lille fölungen är nämligen våran! Lycka till med Cassie, hoppas att hon får stanna hos dig ett tag! //Anette

2011-09-02 @ 21:09:45
URL: http://www.gronkulla.com
Postat av: Lovisa

Cassies morfar, är min sköthästs pappa :O :D

2011-12-11 @ 19:10:14
URL: http://subafe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0