Dagens vill ha!!

hej :) idag så har jag först varit  i skolan, hade företagsekonomi hela förmiddagen och sedan privatjuridik på ef. :) när jag kom hem så red jag och mamma och karin lite på Frans,vi håller på att rida in honom. Sedan hade vi även ute Cassie lite :) hon har fått skor nu så att hon kan gå lite bättre!

Min mobil är inne på lagning för andra gången på typ 1 månad :( så därför blir de inte så mycket nya kort :/ men jag hoppas på att få tillbaka den snart!

jag tänkte att jag skulle lägga ut några av dagens vill ha!! så här kommer det ;)


en kingsland väst :D


en fjording mugg :) finns på www.djurmotiv.se


och en tretorn tröja ;) den skulle vara fin till mina ridstövlar :D

Kommentarer
Postat av: Amanda W

Kingslandväten är sjukligt snygg, vill också ha den :D men den har ju sitt pris också ;;))

2011-09-19 @ 17:26:25
URL: http://amandaochjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0