Morgondagen

Hejhej :) hoppas allt e bra me er :) själv e de kanon ;) red flingan i går hon var helt okej pigg och de va fint väder. I måndags så hoppade jag henne och de gick ganska bra men kunde gått bättre;) jag ska kanske vara med på en liten månadshoppning på söndag , vet ej ännu men jag hoppas på de ;) i morgon så ska jag se kissie live, skolan jag går på har bjudit in henne för att hålla föredrag,tänkte jag skulle gå på de;) se om hon e väldigt blåst xD sen på kvällen så ska hon va DJ på nattklubben så då blir de Fest :D ska faktiskt bli riktigt roligt att se henne ;) hon har gjort videobloggar på sin blogg där hon pratar om Ljungby xD ahahah kan inte fatta att hon kommer till lilla Ljungby ;) Nu sitter jag och fikar och de e jätte fint väder klarblå himmel :) å i morgon e jag ledig från skolan så de blir bara föreläsningen som jag frivilligt vill gå på! Jag älskar mitt schema!!;)


Kommentarer
Postat av: Hannaa

Ska du vara med imon Anna? isf ses vi ;)

2011-10-01 @ 21:11:26
URL: http://hannaaljungberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte börja blogga igen ? :O

2011-10-15 @ 17:49:28
Postat av: Emelie

Hej!

Ställ gärna en fråga till mig i min frågestund: http://ourweekday.blogg.se/2011/november/fragestund-med-mig-emelie.html!

Alla som ställer en fråga blir länkade, så fråga på ;)



Kram!

2011-11-18 @ 20:32:43
URL: http://ourweekday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0